CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 2, 2008

了解?

昨天,洁芯问了我关于你的一个问题...
我却不知道怎么回答她...
因为,我根本不知道那一回事...
反而,她知道有那件事...
在那一刹那,我在心里问了一个问题...
我到底了解你多少呢?
那天,你跟我坦白那件事时,心里忽然沉进了谷底...
我应该高兴你对我的坦白...
可是,相反的,我想了很多...
我在想,到底还有多少关于你的事是我不知道的...
有时候,会感觉到你离我越来越远了...
不是说实际上的距离,而是心灵上的距离...
也许,这就是你之前所说的...
远距离的爱情会遇上的问题...
心情,忽然很低落...
心里,忽然有很多感触...
有时候,真的不知道该用什么心情去面对一切...

2 comments:

Anonymous said...

haiz...i type so long then clear again...i think talk better than type...speak out better than hiding...
"Understand each other" - we need more time.

Anonymous said...

Declare yourself as bad guy hor...simple few sentences make me fel better...Yes, u r right...we need more time to understand each other as both of us r at diff place...Sumtimes, it is not i dunwan 2 speak up...Whn i fel to tell, u r not free...After tat don't fel like telling anymore...I'm not blaming u...It's jz tat i alrdy use to all of these...Without u beside me, i learn to be independent...I learn to solve my prob on my own...