CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 18, 2009

最难受的一天

2009年3月18日...
我告诉自己要对他彻彻底底的死心!!!!!!
我感觉自己是个全天下最笨、最无知、最蠢的女生...
我们分手到今天准准4个月了...
这4个月里,没有一天是真正开心的...
因为,一想到他,我的心里是难过的...
分手后,我们依然有联络...
我曾经想要放弃过你...
因为,远距离让我们俩都很痛苦...
但是,中间你不断的给我希望...
时不时问我,我还爱你吗?我还想你吗?
那天,你还说你是试探我对你还有没有感觉...
然后,还跟我说就是因为你很忙,连分给我的时间都没有,更别说有时间去交别的女朋友...
还说什么我现在已经不是你的女朋友,但,以后是不是那是另外一回事...
原来,一切的一切都是谎言!!!!!!!
亏我还对你深信不疑...
就在我临睡前,看到一个女生在facebook留言给你...
所以,我决定向你问个明白,好让我有个了断...
你才坦白的告诉我,你真的有女朋友了...
还说,不告诉我是因为怕我伤心读不到书...
你知道吗?这是对我有天大的讽刺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
你都选择跟她在一起了,还会在意我的感受吗?
你都这么轻易的爱上了另一个人...
分手后,你不断给假希望我...
而我却傻傻的相信...
还每次发短信、email给你...
我看你是打从心里在看我笑话吧!!!!!!!!!
人家还说初恋对一个男生来讲是最难忘的...
可是,我们分手不到4个月,你就跟她在一起了...
之前还跟我说你比之前更爱我呢...哈哈...
我现在想想...
你再说更爱我的同时却追求着另一个女生,心里不是滋味...
又是一个天大的讽刺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我真的是个白痴...
一次有一次的相信你对我说的谎言...
什么爱情...简直是狗屁吧!!!!!!!!!!!!!!!
如果,当初分手后,你没有给我假希望,我想我不会恨你...
也不会一天又一天的增加我对你的爱意和思念...
可是现在,你是把我的心带得高高的,然后狠狠的从高处把它摔下来...
我真的很你!!!!!!!!!!!!
恨你给我假希望!!!!!!!!!!!
恨你对我所说的所有谎言!!!!!!!!!!
因为,我生平最讨厌别人存心骗我...
偏偏存心骗我的那个人尽然是你!!!!!!
没想到伤我最深的人会是我最深爱的你!!!!!!!!!!!!
你的道歉根本无法弥补你所犯下的错!!!!!
我之前还很期待你回来...
不断的问你几时回来...
我看你根本都没有打算回来的意思...
一切的一切都只是在敷衍我...
我真是个白痴哦...
尽然为了你掉了无数次的眼泪...
也为了你伤心了多少回...
我真的是全天下最笨、最无知、最蠢的女生,才让你那么好骗...
是你让我相信爱情,也是你让我再次对爱情灰心...
我每次说你对我不好,现在事实证明你真的对我不好!!!!!!!!!
还说什么我在你心中,谁也代替不了...
所有的一切都充满着谎言!!!!!
男人!!!!哈哈...
我还被你搞得完全不能睡...
刘庆椿...值得吗??
为了一个深深伤害你的男生哭泣、睡不着...值得吗??
刘庆椿...是时候从谎言中醒来了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
是时候把这个男生彻彻底底的从你的生活中抽出来了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
忘了他吧!!!!!

2 comments:

Anonymous said...

ya...forget me...dont remember me...just take like you don't even know who is this guy...start from today...now...this second...hate this guy...dont like,dont miss,dont love this guy anymore...he's the bad guy in the world...now he's try to apologize....but it's too late...there is no reason and no excuses to forgive this guy...hurt you so much...let you cried so many times for him...cheat you,lie to you,didn't tell you the truth...all is this bad guy done to you...and this useless,stupid idiot guy....is me...
i know that i did things wrong...i try to say sorry...but u already said wont forgive....i really wish that i still can be friend with you...

don't cry for me anymore...be strong...dont sad...everything i did for you,try to lost it,forget it,don't miss it and don't keep it all...go study hard for your last sem...think the possitive...you can do it and graduate with smooth,peace and beautiful...all the best to you and good luck...wish that the person who hurt you so much,still can get an invitation from you to attend your graduation.

do your best ever...good luck...take care...and be strong...Gambatte~刘庆椿!!!!!!!!!!!

nochesamarillasg said...
This comment has been removed by a blog administrator.